Lista mea de bloguri

marți, 5 octombrie 2010

Nu aici vreau sa fiu ..

Cred că ceea ce vreau să spun e că am nevoie de tine.
Cred că ceea ce ar trebui să ştii e că asta îmi dă fiori.
Frigul m-a cuprins, m-a capturat...si nu îmi mai da drumul.
Nu îl vad, dar îl simt..mai mult ca niciodată.
As vrea sa evadez, sa am pe unde fugi.Dar nu ştiu nimic legat de el.
Aici nu am gratii,nu am nici macar o fereastra sa pot respira fumul de Marlboro care cîndva mă liniştea.
Nu am nevoie de lumina ca sa mă simt mai bine, am nevoie de tine.
Acum doar cerul este limita.
În aceste momente norii sunt cearceaf pe soare pentru mine.
Îi acoperă razele, singurele lui arme.
Mă asemăn lui.
                                                                                           Tu nu stii sa fii nicaieri..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare