Lista mea de bloguri

duminică, 31 octombrie 2010

Contactul cu realitatea.

Realitatea...necrutatoare ?
Da.Acum mai mult ca niciodată.
La fel ca si un ghimpe de trandafir înfipt adînc în pielea ce caută o raza de Soare.
Tanjesc după dimineţi reci de iarna ,după o adiere de vant si toate acestea indulcite de o singura raza de Soare ce mi se aşterne pe chipul lipsit de fericire.M-am răcit.Nu vreau sa mai am încredere în oameni.
M-am axat pe viitor, pe sentimente sincere, dar nu puternice.Mi-am propus sa nu îmi fac dorinţe.
Vreau sa zambesc, dar nu sa rad.Sa uit de ce am fost pană acum.
Sa fiu un trecător prin viaţa.Sa plec si după sa revin.
Vreau sa uit.Amintirile sa le închid intr-un colţişor din sufletul meu si acolo sa ramana.
Voi depăşi fiecare zi ca si cand nu mi-ar pasa de părerile voastre.

P.S: Acum, cortina se prabuseste.Îşi aşteaptă aplauzele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare