Lista mea de bloguri

miercuri, 13 octombrie 2010

...für immer

Vocea lui vibra.
Undeva langă fereastra este acelaşi pachet de ţigări.
Sub pernă încă mai sta ascuns primul trandafir.
Totul este identic..dar lipseşte ceva.
-Voi pleca ..
-Merg cu tine !
-Ai merge cu mine ?
-Oriunde, oricand.
       Evita sa o privească, nu crede în vorbele ei.
                         Îl sărută uşor.
-Eu nu mai am timp..nu mai pot ramane aici.
       Hotarata merge spre biblioteca.Arunca ceasul.
-Acum am spart timpul !Acum ai timp sa mai stai cu mine!
-Clipa trece pe langă noi ...
-Nu pleca;am nevoie de zambetul tău mai mult decat orice..
-Trebuie.Nu am avut de ales..
-Mă mai iubeşti ?
-Desigur.
-Mai mult decat îţi iubeşti viaţa ?
-Nu.
-Mai mult decat îţi iubeşti prietenii ?
-Nu.
-Mai mult decat iubeşti muzica ?
-Nu.
-Dar atunci ?
-Trăiesc prin toate;
-..ia-mă cu tine.Voi trai cu dragoste si cu amintiri.
-Dar..dacă vom rămane fără ele? Dacă ce este în jurul nostru ne va despărţi la un moment dat ?
-Ne vom descurca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare