Lista mea de bloguri

duminică, 27 martie 2011

Tu esti tot ce am in locul asta.

*Ploua in tine si-mi trebuie timp sa inot spre interiorul tau.
Imi trebuie timp, speranta si poate o urma de tine.*


"Am secunde de nebunie si ore petrecute in locuri vechi,  prafuite de amintiri inghetate.Pasesc pe strada 'noastra' , de data asta singura.Ceva din mine a ramas acolo, iar altceva din tine mi-a invadat trupul.
Clipe de singuratate imi excita memoriile.Ma trezesc la realitate intr-un mod nu tocmai placut.
                                                   -raze de soare pe pielea mea-
Imi beau cafeau, fumez doua tigari, trag o rochie decoltata si ma incalt cu pantofii pe care i-am ales impreuna.Parul cu aspect dezordonat si varfuri buclate stau purtate in mireasma florilor de mar.Ma parfumez discret cu darul de la ultima aniversare si ies pe usa din spate.Trec grabita pe autostrada din bataia soarelui si ajung la barul unde ne-am cunoscut.Am aceleasi obiceiuri, cele cu care te-am obisnuit.
"Masa de langa fereastra, multele pahare de vodka si ultimele tigari din pachetul inceput aseara."
-Trebuie sa vorbim despre suflete ...
-....

Si asta a fost tot ce-mi amintesc de atunci.Perioada aia in care eram libera, dar a ta.
M-ai vandut in iluzii prietenilor nostrii, prieteni care acum sunt doar ai tai."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare