Lista mea de bloguri

miercuri, 24 noiembrie 2010

 Te-a lăsat singura cu gandurile tale.Îţi asterni toate trăirile pe o foaie de hartie.Încap doar pe o foaie de hartie ?!Desigur !Duci o lupta continua cu tine.Nu cîştigi tu, preferi sa te laşi bătut si a doua zi sa o iei de la capăt.Dar pană cand vei continua asa ?Cand vine vremea ca tu sa te prabusesti ?Cat de curînd.Eşti cu nervii la pămînt.Te întrebi:"Dacă are pe altcineva?Dacă în momentul asta o sărută pe o alta?Dar dacă îi este dor de tine si tine la tine, chiar va veni intr-o zi momentul cand totul va fi ca în vremurile bune?"Eşti geloasa.Isterica.Tot ce te înconjoară este de vină pentru starea ta de spirit.Nimic nu arată cum trebuie, nimic nu este bine aşezat, nimeni nu este de partea ta, nimeni nu te înţelege, ti s-a răcit ceaiul si tot asa.Unde vei ajunge dacă plîngi ?Ce vei rezolva? Îţi cureţi sufletul cică;pentru 5 minute maxim.
Ploua !În sfîrşit ploua.În sfîrşit este toamna în adevăratul sens al cuvîntului.Cu toate ca..asta nu te mai ajuta cu nimic.
În vremurile bune, săream împreuna în bălţile din fata blocului, stăteam în ploaiesi mă tine-ai strîns în braţe.
"Ti s-a întins rimelul.Ai parul ud.Mi s-a lipit mana de şoldurile tale..Poţi sa rămîi aici pentru o eternitate?"
De unde atata înţelegere atunci? De ce totul se schimba în funcţie de anotimp.
Multe întrebări mă nelinistesc.
Nu suport sa mă plang.Am urat asta din tot sufletul.Mai ştii cand îmi spuneai ca mă iubeşti cu toata fiinţa ta? Ca trupul tău este si al meu.Ca mereu totul va fii bine si vei face orice posibil ca sa fim fericiţi..Din prea multă iubire si afectiune nu ştiai cum sa mă iubeşti.Îţi era teamă ca nu cumva sa greşeşti, si sa te las.
Observi ca acum totul este invers ?
Asta pentru ca m-ai rugat sa scriu aceste randuri.Acum le-am transcris..
După vremea cand..chiar puteam fi fericită cu adevărat.^_^



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare