Lista mea de bloguri

sâmbătă, 14 august 2010

Te caut.Partea intai.

    







 Prima părerea ta:"Eşti o fata care poate avea tot ce vrea prin forţele ei.Eşti vesela si tratezi totul cu seriozitate ,însă fără sa uiti ca eşti copil."
       Cati nu vad asta?Cati  vad doar ce las a se vedea?Spui asta fiecărei fete pe care o intalnesti.Nu pot avea tot ce vreau.Lipseşti tu.Lipseşte acea persoana speciala care mă tine strans în braţe orice s-ar întîmpla.De ce caut ceva ce nu exista?Asta nu e maturitatea si seriozitatea cu care te-am obişnuit.Este în zadar tot ce fac.Tot plansul.Toate serile pierdute doar aşteptand-te.Simt ca eşti undeva.Simt ca trebuie sa lupt ca sa te descopăr.Ştiu ca te voi găsi.Lasă-mă sa te caut!Voi pleca pe o cărare ce doar înaintează din ce în ce mai mult prin venele tale.Chiar dacă încep sa cred ca tu nu exişti,nu mă voi lăsa bătută.Ştiu ce vreau.Te vreau aici.Cu fiecare secundă care trece sunt mai aproape sa te găsesc.Ştiu ca eşti acolo,undeva ascuns bine.
   Am început un nou drum ce duce spre tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare