Lista mea de bloguri

marți, 31 august 2010

Am mai pierdut o vara ...


S-a dus si vara asta !Atat de repede ..3 luni?Doar atat timp a trecut ?
Macar sunt 3 luni pline de amintire ,3 luni care au prins viaţa.
Simt ca marea încă se mai scurge prin mine.
Sunt pierdută în mulţimea de amintiri.Vreau sa retrăiesc fiorii primei zile de vară.
Oare soarele îmi va mangaia corpul în zilele ploioase de toamna ?Se vor strecura razele doar ca sa îmi sărute chipul ?
Nu va mai fii la fel.Nimic din vară nu va mai fii la fel ...
Ultima zi de vară e cea mai nostalgica  simti ca ai avut libertate,ai plans de fericire sau ai tipat cat te tin plamanii de tare cat de bine o duci.
Cel mai dor imi va fii de rasaritul sau apusul pe care il vedeam pe plaja.
Dar nu este asta ultima vara din viata mea sau din viata ta..
Sau poate ca este. Viata este imprevizibila ,dar asta este altceva.
Nu regret absolut NIMIC din ce s-a intamplat.Cu zambetul pe buze imi amintesc chiar si cele mai penibile lucruri...


Toti stim ca un sfarsit..este un nou inceput.

Eu inchid cutia cu amintiri de vara aceasta cu zambetul pe buze ,si stiu ca iarna o voi deschide din nou si din nou.

P.S: O parte din vara va ramane in mine.

Un comentariu:

Postări populare