Lista mea de bloguri

duminică, 15 august 2010

Continuu.

Pe obrajii ei se scurg lacrimi.
Prin intermediul unui telefon o linisteste si îi spune ca totul va fi ok.Prostii!Nimic nu este bine!Cum sa mai am încredere în tine?Cum,cand tu mi-ai luat vara si ai fugit cu ea?!Un val de iubire se scurge prin mine.
Nu am mai suportat.M-au lăsat nervii.
Într-un an de zile nimeni nu a reuşit sa îmi rapeasca atenţia cum ai făcut-o tu.Eşti egoist,nu vrei sa mă împarţi cu nimeni.Nu sunt a ta.Atunci de ce mă tii langa tine?Doar langa tine...M-ai obişnuit cu tăcerea adancă din inima ta.Oare mai este a ta?Ti-ai înlocuit sentimentele cu alcoolul,ti-ai indopat plamanii cu tutunul.Iti place sa îţi trăieşti fanteziile.Perversitatea ta mă făcea sa mă simt întotdeauna încrezătoare.Sau poate asta credeam.Îţi înghiţeam glumele urmate de un nod în gat.
Nu vreau sa vorbesc cu acea "ea".Nu vreau sa ştiu ce simte.Nu mă interesează cat de sălbatic eşti sub plapuma sau ce urlete pline de pasiune emiti.
Pierzi sentimente importante pentru mine.Uiti clipele noastre,si cand spun ale noastre înseamnă ca sunt doar ale noastre.
Cateodată dai impresia ca mă cunoşti de o viaţa.Alte ori preferi sa eviţi orice amintire ce ne include pe amandoi.
Poate ca mă crezi alintată,te înşeli.Dar,cand vrei sa mă cunoşti cu adevărat sa mă anunţi.
                                                         
                                                Eu sunt aici,doar pentru tine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare