Lista mea de bloguri

marți, 17 august 2010

:)

09:47-SMS !
Nu!Vreau sa dorm.Nu ma uit ,sms`ul nu va pleca nicaieri ,mai incolo!

10:44-O raza de soare imi mangaie fata.Imi ard buzele.Un inceput bun al zilei dupa o noapte nedormita.Mai bine spus ,dupa o alta noapte nedormita.
     Ma intreb cine ar trimite sms`uri la acea ora.Probabil este un om mult mai normal ,care doarme noaptea si dimineata alearga prin parc.Am fost pe aproape.Curioasa citesc sms`ul si nu imi vine sa cred.Este de la tine.Esti chiar tu ,cel neserios si foarte comod.Nu ai uitat de promisiunile facute cum ca vom tine legatura.
     A fost cel mai placut mod de a-mi spune buna dimineata.Dar ,de data aceasta ,chiar este buna.
     Inca adormita ,adevarul era bine migalit intins pe tava.Am incercat sa trag tava la timp ,dar ai prins un maner si sunt sigura ca vrei toata tava.Am ezitat sa iti las satisfactia de a stii ca totul este real si nu doar ti se pare.Stiu ca imi va parea rau.Este mai bine asa.Iti iubesc prietenia si nu as vrea sa se intample ceva.
Cu toate ca imi doresc din tot sufletul sa stiu daca si tu simti la fel ,ceva m-a oprit sa aflu asta.Poate este mai bine asa.
Insa este important ca nu m-ai uitat.
Baby.


P.S: I miss you ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare