Lista mea de bloguri

luni, 18 iulie 2011

Stiu !A trecut mult, foarte mult timp de cand nu am mai scris nimic pe blog.Nu incerc sa imi gasesc scuze de genul:'N-am avut timp, am avut altceva de facut' etc.N-am nicio scuza..
Am visat.Am visat mult, foarte mult.Stiu, ma repet.
Dar nu am stat chiar degeaba.
Am fost plecata destul de mult timp.In toata aceasta perioada m-am convins de cateva lucruri, mi-am dat seama ca nu pot ajunge sa imi implinesc toate visele, am observat cate lucruri mizerabile poate face o singura persoana in atat de putin timp.Am fost dezamagita si incerc sa nu regret absolut nimic, nicio alegere nu a fost gresita si merg dupa o vorba :'Nimic nu este intamplator.'
Am cunoscut persoane noi, care mi-au deschis ochii si m-au trezit la realitate.Acum TOTUL este nou, e ca si cum mi s-a oferit o noua sansa, o noua usa..pe care am deschisa fara sa stau mult pe ganduri.Dincolo de aceasta 'usa' oamenii nu poarta nicio masca, nu ca nu ar purta, dar eu o dau cu usurinta la o parte si raman surprinsa.
Parca incepe sa imi para rau ca nu mai sunt la fel de naiva,de visatoare sau copilaroasa..Parca era mai frumos.Mi-am dat seama ca persoana care mi-a promis ca ma va proteja si va avea grija de mine tot timpul a mintit.Iar eu, am crezut.Am crezut in acele vorbe si m-am lasat 'prada' vanatorului.Dar asta a fost in trecut, pentru ca acum nimeni nu mai ajunge la acea parte din mine..care a fost exploatata.
Si nimic nu se opreste aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare