Lista mea de bloguri

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

alcool;


Îmi dau seama doar din felul în care sta acolo ca a luat o doză.Cu capul lăsat pe umăr, balabanindu-si piciorul stang.Limbajul corporal o da de gol.Simt aroma de whisky a respiraţiei ei.Are o fata drăguţă, dar ridurile de expresie sunt mult prea accentuate, si un corp delicat.Mersul elegant, parcă de felina face parte dintr-o poveste cu spioni.O silueta dementa trece clatinandu-se pe langa noi doi.Formele tipei care tocmai se oprise i-au capturat privirea.Ea tranteste paharul pe masa cu mai multă putere decat intenţionase, pierzandu-si calmul.Îşi acoperă fata cu degetele lungi ce îţi inspiră o imagine gen sado-maso si îşi lasă buclele de foc sa se plimbe pe umerii sai goli.Cuvintele se leagăna în fata mea, semn ca mi s-au îmbătat ochii.
De acum încolo, totul va avea acelaşi gust.Comand un alt Jack Daniels.

Ok.Astăzi mi s-a reproşat ca mă înşel în privinţa lucrurilor pe care ceilalţi le fac.Mă înşel ca maine va fi o zi mai buna ca astăzi si ca peste un an sau doi voi regreta ceea ce am făcut.Am răspuns fără sa mă gandesc prea mult, am spus ca pot sa fac fata, orice s-ar intampla.Dar după ceva timp m-am gandit ca..poate ca nu voi mai putea zambi maine.De ce?Simplu.Pentru ca..poate ca maine nu voi mai fii.
Dar acum ca am aflat ca nu voi ajunge în Rai, pot încalcă toate regulile.Pot sa iubesc neîncetat,sa ofer fără sa primesc sau invers, sa fiu egoistă.Mai este puţin si se termina primul semestru.Un semestru în care nu am reusit sa dau tot ceea ce pot, dar de care sunt multumita.Orele trec al dracu` de greu cand ştii ca e ultima lecţie,ca peste o zi te vezi cu o persoana dragă ţie si nu ai răbdare.Asa ca prin ore îmi acord atenţia cititului sau privind pe fereastră.Si o anumită fraza mi-a atras atenţia:
"Viaţa este ca un joc.Respecta regulile cat poţi, joacă neîncetat, bucura-te de acest unic joc, trişează."

P.S: Necredinta.

2 comentarii:

  1. Nu, nu te inseli deloc. :)
    Da, poti face fata la orice. :)
    Maine nu vei mai fi, a? Unde, in fata calculatorului?
    Nu-i nimic, mai e un semestru.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare